Po roce a čtvrt je tu další hra od pastel týmu. Ano, dočkali jsme se nemožného. Je to hra Eien a oblíbence si najde především u fanoušků hry Bermuda Escape. Vzhled a hádanky jsou zde podobné.
Inirdinova recenze která je všem u pr.: Vévodící úvodní obrázek vystřídá sklamání poté co se hádanky proměni v pouhou nezáživnou rutinu v naprosto sterilním a nezajímavém prostředí. Zvuky ze subamchine, nezajímavý ambient a konec s animací z powerpointu to ještě dovrší. Slabota... Ještě že Skutnik stojí jen za programováním.
Crsod píše…
[1]: Víceméně souhlasím, na to, že jsme na novou pastelhru čekali rok, tak tohle je docela slabota. Chtělo by to nějakou novou sérií, nebo pokračování Fog Fallu, Morbidu nebo Aurory.
Krocky píše…
Eien jsem právě dohrál a musím říct, že mi dalo docela zabrat (hlavně najít třetí "cylinder" ) ... Jinak, nevíte někdo, jestli bude ten Morbid 3? Totiž jsem si tu hru hodně oblíbil, ale kromě fotky na tomto blogu jsem nenašel žádné zmínky o Morbid3 ...
[3]: Na Morbid se taky těším, ale zatím to vypadá dost marně. Pastel Tým teď rok nic neudělal ale po Eienu tu nějaká naděje určitě je. Ale podle Mateuszových slov Maciej Pałka (kreslíř Morbidu a Fog Fallu) v současné době dělá na Fog Fallu 5, možná si ty série spletl, nebo se Maciej Morbid nechal na později.
První zmínky o blogu #3 vstali už při založení blogu #2 čili MC-Portál (tj. 14.5.2011). Protože mě blogování začalo znovu nesmírně bavit rozhodl jsem se pro riskantní krok a založit blog #3. Tehdy při založení MC-Portálu jsem se zmínil o blogu #3 který měl být rozhodně o Trackmanií... Ale ted se ptám vás, a dávám vám možnost rozhodnout téma blogu #3, ale jen z určitých možností... "Oqape? A proč si nemůžeme rozhodnout libovolné téma blogu?"; Protože je mi jasné že by tu někdo dal hru která mě nebaví tím pádem by mě nebavilo ani blogování o ní = instantní vysr*ní se na blog... Nyní vám představím všechny tyto herní série které se můžou stát tématem nového blogu... V článku máte anketu kde můžete hlasovat o tématě... vvv [Čti vše nebo padej...] vvv TrackMania Závodní hra od (tuším že francouzské) společnosti Nadeo, která celkem rychle prorazila do světa. Na rozdíl od ostatních závodních her se liší zajímavým způsobem. Dalo by se říci že je přeci jenom trochu kreativní a to tím,...
Komunitní rubriky: O blogu Ankety Projekty fanoušků Everything Gonna Get Louder Sociální sítě blogu: Facebooková stránka YouTube kanál blogu České forum (neaktivní) Discord místnost Externí odkazy: Mateusz Skutnik Facebook Patreon YouTube Vimeo Twitch Discord Twitter Instagram Pastelland Forum Submachine Wiki Covert Front Wiki Daymare Town Wiki Seznam nejdiskutovanějších článků: Již v Září - Submachine 8 (376) Seznam místností Universe, číselné lokace (240) Submachine 8: The Plan (161) Submachine 10: The Exit (93) Submachine 9: The Temple (89) Přicházejí "Čtenářské Ankety"! (74) Submachine 6 v sobotu? (70) Submachine: 32 Chambers (65) Covert Front 4: Spark of Life (Neaktuální) (54) Kulturní vlivy #1: UVB-76 (49) Pod tímto článkem probíhá všeobecná diskuze
Na stránce Submachine 8 vyšel nový screen Submachine; je k němu napsané, že Submachine 8 má vyjít již v září! Průběžně budu přidávat zveřejněné screeny! Asi první zveřejněný materiál ze Submachine 8. Zvukové pozadí menu. První screen, který se na stránce objevil, zdá se spíše jako takové 'logo'. Screen byl na stránce Sub8 ale nyní je tam ten pod tímhle. Další screen, vypadá velmi zajímavě. Vypadá podobně jako systém padacího mostu v DaymareTown 1 ( stránka sub8 ) Screen, který se objevil jako ikona her na PastelPortal.com, vypadá to snad že vystoupíme z Liziny lodi, ovšem v páte vrstě (čili jiné dimenzi) a co je ten bílý kámen by mě taky dost zajímalo. Mateusz u toho screenu řekl, že už nemůže nejspíš ukázat další, protože screeny by byli moc spoileroidní. Ale psal něco o svěcené vodě a podobně. Mě ten screen příjde zajímavý, a pro submachine, celkem netypický. Zdá se, že v Sub8 se dostaví dost flóry i strojů Hmm... Další velmi zajímavá místnost. Posloucháme bílý šutry? Taky se...
Komentáře
Vévodící úvodní obrázek vystřídá sklamání poté co se hádanky proměni v pouhou nezáživnou rutinu v naprosto sterilním a nezajímavém prostředí. Zvuky ze subamchine, nezajímavý ambient a konec s animací z powerpointu to ještě dovrší. Slabota... Ještě že Skutnik stojí jen za programováním.