Návod na the Fog Fall 4
Seberte sirky. Běžte doprava. Přibližte si vchod domu a klikněte na ženu ve stínu, ztratila se jí kočka. Nyní si oddalte vchod, a běžte opět doprava. Jste u garáží, vstupte do garáže napravo. Seberte kanistr, plechovku piva a kladivo. Běžte zpátky před garáž a běžte 2x doprava. Jste u knihkupectví s dentální ordinací. Běžte do vchodu napravo, je to dentální ordinace. Ze země seberte obrázek, a běžte doprava. Seberte baterií ze zubařské židle. Běžte doprava, seberte papír z parapetu na zdi, a kladivem tloukněte do zámku na zemi, otevře se vám sklep - zatím do něj netřeba lézt.
Ted' běžte na začátek (tam kde jste se ocitli jako první a nalezli jste tam sirky). Odtud běžte 3x doleva. Vlezte do nákupního centra. Seberte mikinu a běžte doleva. Tady seberte další plakát a namotané rybářské lanko. Opust'te obchodní centrum a běžte doleva a vlezte do řeznictví. Z poličky v něm seberte šachovou figurku a běžte před řeznictví. Nyní běžte 2x doleva, je tam dům, vlezte do něj. Je tu mrtvola a obvazy - ty seberte. Nyní běžte zpátky před obchodní centrum. Klikiněte na cedulku na pravé části centra, dovede vás za obchodní centrum.
Jste u obchodu se smíšeným zbožím, vstupte do něj a seberte plechovku spamu (:D). Jděte před obchod a běžte doprava a poté opět doprava podél zdi s ostnatými dráty (3x). Tady vidíte kod AGBFD, převed'te jej do čísel např (A = 1, B = 2 atd.), pro ty co si to neumí vypočítat to je 17264. Běžte zpět k rozhraní mezí zdí a obchodem a běžte k domu v dáli a vstupte do něj. Je to policejní stanice, v ní ze země seberte baterku a gumovou hadičku. Baterku (svítilnu) zkombinujte s baterií (akumulátorem). Odejděte z policejní stanice a běžte opět doprava. Další budova! Vstupte do ní. Ze země seberte rukavice a další šachovou figurku. Ze stroje seberte další plakát a běžte zpátky před tuto budovu. Nyní běžte 2x doprava, jsou tu vrata, které se otevírají kodem. Zadejte kod, který jste převedli z písmen na zdi a vrata by se vám měli otevřít. Vstupte do tohoto ghetta.
Je tu chlap co chce hrát šachy. Dejte mu šachovou figurku a on vám dovolí se kouknou na jeho šachovou desku, mezitím mu z lavičky ukradněte klíč od knihkupectví, mimochodem, musíte mu na šachovou desku doplnovat figurky. Nyní běžte 2x doprava a žíznivému obyvatelovi dejte pivo, on vám dá vybuchující hořlavinu (thunderflash). Ted' běžte do stodoly s motorkou a poté do ní vstupte. Vedle motorky jsou cigarety seberte je. Běžte zpět před žíznivého chlapa a nyní běžte doprava. Je to vchod do nemocnice, je nad ním kod AD1827 ten si zapamatujte. Ted' vstupte do nemocnice a běžte doprava. Tu seberte figurku, která leží na zemi a běžte pořád doprava až nenarazíte na doktora. U něj je další figurka, tu také seberte. Ted' se vrat'te do oblasti s knihkupectvím, zubařem, garáží a ženou, které se ztratila kočka.
Běžte do sklepa dentální ordinace (zapněte si baterky). Seberte z něj gumové rukavice a kleště. Ted' běžte do garáže a zadní vchod zadělaný plechem a řetězem zničte pomocí kleští a vstupte. Seberte šachovou figurku ze země a běžte 2x doprava. Položte zam výbušnou hořlavinu a zapalte ji sirkami, aby jste odehnali vlky. Ted' mrtvole seberte klíček a dopis. Nyní běžte doleva a seberte pilulky. Nyní běžte 3x doprava. Ano, je tu ztracená kočka, ale ta není podstatná, ale vrátíme se k ní. Strčte do nádrže buldozeru hadičku a k ní kanistr na benzín a máte kanistr benzínu. Ted' běžte k domu, jehož obrázek je nahoře a odemkněte jej klíčem a vstupte. V obýváku ze země seberte figurku. Nyní běžte do kuchyně. Seberte z poličky nožík a tím rozdělejte plechovku "spamu", a budete mít spam samotný. Ted' běžte do koupelny a seberte poslední potřebnou figurku a klíč od půdy knihkupectví.
No a nyní běžte před budovu s knihkupectvím a dentální ordinací a přibližte si dveře knihkupectvím, které jedním z klíčů otevřte. Seberte knížku 'Šachové strategie od Borise Mikhaltchuka' a dalším klíčem otevřte dveře na půdu. Z ní seberte klec, klec zkombinujte ze spamem (což by měl být druh salámu) a s rybářským vlascem. Vrat'te se ke ztracené kočce a položte vedle ní klec, z které jste udělali past na kočky. Na chvíli se oddalte od kočky a pak už jen zaklapněte klec a seberte kočku. Kočku předejte zpět její majitelce a ona vám dá krabici práškového kafé. Ted' se vrat'te do domu se spousty chlastu, koupelnou a kuchyní. Běžte do jeho obýváku a koukněte se za obraz nad gaučem. Je za ním trezor, jehož kod jste si měli zapamatovat, pro sklerotiky zopakuju; 'AD1827'. V teroru je krabička, tu otevřte a seberte z ní zlatou sošku a kartu. Ted' běžte před lékárnu (je nalevo od knihkupectví). Kartu vložte do stroje vedle dveří a dveře se vám otevřou. Z lékárny seberte lékárničku a lahev vody. Do lékárničky dejte láhev vody, obvazy, gumové rukavice a pilulky - máte plně vybavenou lékárničku.
Vrat'te se ke zdi, na které jste našli napsaný písmenový kod, a běžte ke dveřím té zdi. Dveře jsou hlídané, dejte hlídačovi cigarety a on vás za odměnu pustí. Vstupte do budovy a do kanceláře starosty / úředníka (nevím). Dejte mu zlatou sošku a on se s váma bude domlouvat a dá vám řetěz. Nyní běžte do ghetta s nemocnicí. Marnému hráči šachů dejte knížku o strategiích šachových her a doplnte mu všechny chybějící figurky. Upadne mu lístek papíru s adresou. Ted' běžte do nemocnice za doktorem a dejte mu kávu a lékárničku, dá vám klíče od motorky. Běžte k motorce a dejte jí do nádrže benzín, zapojte do ní řetěz a nastartujte jí klíčkami... Pokračování příště... V Puffin Bay.
Komentáře