Submachine 7: Recenze
Grafika 5/5 Bodů
Grafika zase dostala vylepšení, a myslím že Submachine 7 je na velmi dobré grafické úrovni. Je tam krásně vidět různé záření, ať se to týká teleportovacích futer nebo svítících rostlin. V kufru s Energy gemem je třeba 3D nádech, zkrátka krafika hodnotím 5/5 bodů.
Hratelnost 4,5/5 Bodů
Hratelnost je ze vším všudy stejná, akorát ty chyby ve spracování ubrali 0,5 bodů.
Nápad 4/5 Bodů
Nápaditost byla velmi dobrá, jsou tam nějaké zajímavé věci jako jsou futra portály a karma portály. Ten jeden bod strhávám za pár nápadů převzatých z Tronu a Avataru a ještě za krátkou a lehkou hru (ta však může přilákat sub-amatéry), to by chtělo tužku, papír a nějaký ty náčrtky a návrhy. Jaky dobrý nápad taky oceňuju nečekaný zdroj energie systému - tedy rostliny.
Příběh a hra jako taková 4,5/5 Bodů
Tak celkem jsem ze začátku byl zklamaný, myslel jsem že tam budou stroje a tak. I v prvních screenshootech byli zobrazeny, to velké překvapení však odhalilo NitroGames když ilegálně publikovalo několik screenshootů, stejně je vidělo jen pár lidí. Ale určitě je to hodně krát lepší, než předchozí vysušený díl, prostě submachine 7 se mi zalíbilo a má tu šťávu, ale mohla by být o trochu meně kyselejší. Taky oceňuju úspěšnout u sub-amatérů a lidí nehrajících submachine, kteří si tohle submachine zamilují. Příběh je také dobrý, a myslím že submachine 7 jde k lepšímu.
Doufám že Submachine 8: the Plan bude delší, těžší, ale stále tak zajímavé a lákavé i pro ostatní. Celkové hodnocení 4,6/5.
Komentáře
ja bych dal tak 4/10