Návod na Submachine 3
Level 0: Seberte navigátor ze země, otevře se teleport, klikněte.
Level 1 (Linkva): Podívejte se doprava na mapu, na každém z bodu je páka, musíte jít do daných místností a spustit všechny páky.
Level 2 (Bamita): Jděte do místnosti 1,1 a klikněte na přístroj, když vám např. ukáže 32 budete muset jít do místnosti 3,2 a tam zmáčknout další přístroj a tohle dělat, dokud se vám neotevře další kolo.
Level 3 (Firoga): Zkontrolujte stroje se čtyřmi čísly, každý stroj má však tlačítka jen pro změnění třích čísel, to číslo, které je nehybné musíte zadat do ostatních strojů a tak pokračovat i s ostatními, dokud nebudou čísla všude stejná. Pak můžete otočit páky, aby se vám odemklo další kolo.
Level 4 (Winda): Zde musíte opět podle mapy projít místnosti, v místnostích jsou stroje s otáčivými páky, nad jimiž jsou tečky. Postupovat musíte od stroje který má 1 tečku až po poslední.
Level 5 (Banda): Tady si zase podle mapy projděte místnosti, podle navigátoru, když budete mít např. 4,1 naklikejte do stroje D,A... zkrátka si čísla převeďte na abecedu.
Level 6 (Mjolma): Běžte do místnosti -1,0. Zde musíte vepsat runy, které opět najdete pod políčkama na mapě třeba tam budete mít nějakou runu a vedle ní čtyřku, tzn. ta runa bude čtvrtá v pořadí. Projděte místnosti a sestavte kód do -1,0.
Level 7 (Flinta): Rozbitá mapa? Běžte do místnosti 0,-1 stiskněte páku, pak jděte do 0,1 a zapamatujte si na jakou stranu je která čára nakloněná. Poté zajděte do 1,-1 a stikněte svislé ramena stroje, udělá to tvar "\", když stisknete vodorovná, udělají "/" a tak postupujte do dalších místnosti vpravo, dokud nezadáte kód z promítačky. Poté jděte do 1,1 a stiskněte páku.
Level 8 (Slitta): Běžte do místnosti 0,-1 kde je otevírací stroj pro další stroje. Podle toho v jaké místnosti (na jakých souřadnicích) se nachází tak zadejte do tohoto stroje souřadnice a on daný stroj otevře, stiskněte pak jeho páky a takhle postupujte i s ostatníma.
Level 9 (Anelka): Dole jsou barvy a nahoře písmena. Podle stálých písmen zadejte barvu a podle stálých barev zadejte písmeno např. O = orange (oranžová) nebo B = black (černá). Poté stiskněte tlačítko v 0,-1.
Level 10 (Botwinka): Koukněte se na mapu a pak na druhou mapu vlevo. Podle mapy vpravo zkopírujte body do mapy nalevo. Poté v 0,-1 otočte pákou.
Level 11 (Syntagma): Murtaugh píše ve své poznámce, že když řešíme hádanky, dostáváme se stále níž do hlouby smyčky. Radí nám tedy vzít list a dopravit ho do místnosti -12,9. Budete mu věřit anebo ne?
Nebudu mu věřit: Když mu nechcete věřit, nezbývá vám nic jiného, než dál vyřešit hádanku. Jde tu opět o barvy. např. RGW = 331, musíte zadat pro každou barvu určitou hodnotu, v místnostech 1,1 a -1,1. Hodnoty máte naopak napsané v místnostech 0,1 a 0,-1. Když už budete mít hodnoty zadané, stačí otočit pákou v -1,-1 a v 1,-1.
Nebudu mu věřit: Když mu nechcete věřit, nezbývá vám nic jiného, než dál vyřešit hádanku. Jde tu opět o barvy. např. RGW = 331, musíte zadat pro každou barvu určitou hodnotu, v místnostech 1,1 a -1,1. Hodnoty máte naopak napsané v místnostech 0,1 a 0,-1. Když už budete mít hodnoty zadané, stačí otočit pákou v -1,-1 a v 1,-1.
Budu mu věřit: Seberte list z místnosti -1,1 a dopravte ho k soše ve -12,9.
A jak jste se rozhodli? Správně nebo špatně?
Komentáře
Jestli by ti nepomohlo ani toto zkus se zeptat na našem fóru http://subportal.uforum.eu/